אז מה זה מיתוג ולמה לעזאזל צריכים אותו?

לכל מוצר ישנם שני מבחנים עיקריים:

הראשון הוא מבחן המוצר על המדף בפעם הראשונה שאתם נתקלים בו. הוא צריך לבלוט, להיות מוכר, לשדר אמון. זה יכול להיות מוצר בין מוצרים בסופר או חנות בין חנויות בשוק, זה יכול להיות אתר בין אתרים בדף של גוגל. יש משהו שגורם ללקוח להתחבר ולבטוח במותגים או במסרים מסוימים ובאחרים לא. אם שמעתם ממישהו על מוצר (והמישהו יכול להיות ג'ינגל ברדיו) ונתקלתם בו בסופר הוא כבר מרגיש פחות זר מזה שלידו וזה גורם לכם לבטוח בו ולא באחר. מצחיק. אבל ככה אנחנו מתנהלים בעולמנו רווי המסרים והצעות המכר. אנחנו לוקחים החלטות מהירות על סמך תחושות בטן וקטעי אינפורמציה.
ונכון שהביטחון הזה, לדעת שאתם בוחרים את הדבר הנכון משלל האפשרויות, שווה לכם המון?
אתם תהיו מוכנה לשלם מחיר גבוה יותר עבור השמפו שהמליצו עליו, לנסוע עוד חצי שעה בפקקים עבור החיתולים האלה שסופגים גם בלילה, או לבקש מהחמה שחוזרת מארה"ב שתביא לגו אמיתי ולא חיקוי לבן הגדול, למרות הפרצופים שהיא עושה לכם.
אז איך יוצרים תדמית אמינה ונוטעת בטחון למוצר / חברה / ישות או שירות, תדמית שתגרום לבחור בו משלל ההצעות המתחרות? כזו שתגרום לו לעבור את המבחן הראשון בהצלחה בדרך למבחן השני?

המבחן השני הוא בבית, כשאתם מנסים את אותו השמפו שקניתם ביוקר. אם המרקם שלו טוב, אם הבקבוק נפתח בקלות, נוח לשימוש, הריח נעים, השיער שלכם נראה טוב יותר למחרת, אם החמיאו לכם על איך שאתם נראים אתם תחזרו לקנות את השמפו הזה. יותר מזה, בגלל שאנחנו שמרנים (כן! מאד!) מטבענו אתם תשובו ותחפשו את השמפו הזה גם בפעם הבאה.

אם המבחן השני נכשל, אם חווית השימוש לא סיפקה אתכם, אתם תתאכזבו ולעולם לא תחזרו להשתמש במותג הזה. להיפך, אתם תשמיצו אותו בכל הזדמנות ותמליצו לחברים לא לבחור בו שלא לומר להיזהר ממנו.

נחזור לשאלת הנושא.

מיתוג מדויק עוזר למוצר לשדר אמון! כדי שיבחרו בו משלל הצעות המכר המתחרות. מיתוג מדויק יוצר מובחנות ובידול למוצר שלך. כדי שיאמינו שיש בו משהו שאין באף אחד אחר. בדיוק בשביל שהמוצר שלך יעבור בהצלחה את המבחן הראשון.

בקיצור למה צריך מיתוג?

• כי לאנשים יש יותר מידי אפשרויות בחירה ופחות מידי זמן.
• כי לכל ההצעות / השירותים / המוצרים יש איכויות מקבילות.
• כי אנחנו נוטים לרכוש על בסיס אמון.

זו העבודה שלנו. אנחנו עוזרים לך במלחמה על אמון הלקוחות. בעזרתנו המותג שלכם ישדר את מה שאתם רוצים שיחשבו עליו, ויתקשר עם קהלי היעד הפוטנציאלים והקיימים בצורה שתחזק את הקשר והתחושה שאין לכם (או למותג שלכם) תחליף!

stand-out-product

אז איך עובד התהליך?

לתהליך מספר שלבים:
א. מחקר וניתוח
ב. גיבוש האסטרטגיה
ג. חידוד הגדרה ומסרים
ד. גיבוש שפת מותג
ה. הטמעה
ו. בקרה וליווי

אנחנו מלווים את הלקוח לאורך כל התהליך: מהבנת תועלות המותג ואסטרטגיית המותג הנכונה לו, דרך יצירת מערכת סממנים חיצוניים ייחודית וכלה בתכנון ופריסת מדיה. במטרה להגדיר מסר ויזואלי ברור, אחיד ומבודל, שישמש בסיס לכל פעילות הקשורה בתדמית המותג.

אנו נספק לכם מערכת כלים להתנהלות מקצועית ושיווקית שתוביל לחיסכון בעלויות השיווק והפרסום, ולהגדלת הרווחיות בצורה יציבה ולאורך זמן.

אנו מציעים לכם לעבור תהליך מורכב ומרתק שבמהלכו נזהה מערכת תועלות וערכים ייחודית לכם, ואיתה נתקשר עם הצרכן בצורה עקבית, אחידה וברורה. קיום קשר שכזה יוביל לזיהוי מהיר וקל, והעדפת המוצר שלכם (במבט אחד) על פני מתחריו.

מטרת התהליך הינה שקהלי היעד שלכם יתפסו אתכם כבלתי ניתנים להחלפה וכמובילים בקטגוריה.

שלב א'

מחקר וניתוח תמהיל השירותים/מוצרים Have your Say!
שלב זה מהווה פלטפורמה לעבודתנו העתידית.
בשלב זה נבין היטב מהו המוצר/שרות, מי האנשים שמאחורי המוצר/שרות, מה הן יתרונות המוצר/שרות ברמה התועלתית והרגשית, נגדיר את תפישת קהלי היעד וצפיותיהם אל מול המוצר/השרות המוצע. שלב זה כולל אנליזה חיצונית ופנימית (SWOT).

שלב ב'

גיבוש האסטרטגיה? What Do you Say?
לאחר קבלת מסקנות הניתוח נזהה את ההזדמנות נגדיר ערכי ליבה לחברה ונגבש את האסטרטגיה – מה המסר הערכי/רגשי שמעבירים ללקוח (השקפת העולם שמעבירים ללקוח) וזיהוי ההזדמנות (הדבר הבא).

שלב ג'

חידוד הגדרה ומסרים – מילולית How do you Say it?
בשלב זה נתרגם את המסקנות השיווקיות לכדי טרמינולוגיה מילולית שיווקית מדויקת.

שלב ד'

גיבוש שפת המותג – ויזואלית How do you Say it?
ביטוי והבעת המסרים השיווקיים בדרך גראפית מדויקת ואפקטיבית המתמצתת ומבדלת את המותג. (סממנים חיצוניים של הזהות המותגית).

שלב ה'

הטמעה – היכן ומתי אומרים? Where do you Say it?
פיתוח חווית המותג – שימוש בחמשת החושים.

שלב ו'

ליווי – היכן ומתי אומרים? When do you Say
בשלב זה נמצא עבורך אפיקי פרסום יעילים ורלוונטיים ונתקוף נקודתית, ע"י מסר אחיד, מבודל וברור בכל נקודות ההשקה עם הלקוח.

לנתח. להבין. לכוון. לשנות. להטמיע.

• לנתח – ראיונות / מי אנחנו ובאיזה מגרש אנחנו משחקים (ניתוח שוק) / קהלי יעד / תמהיל המוצרים והשירותים של החברה
• להבין – מסקנות הניתוח / זיהוי ההזדמנות / הגדרת הערכים
• לכוון – האסטרטגיה – מה אומרים / איך אומרים (השקפת העולם שמשדרים ללקוח)
• לשנות – את הסממנים החיצוניים בהתאם לאמירה
• להטמיע – תקשורת שיווקית בעלת מסר ויזואלי ברור, אחיד ומבודל, בכל נקודות ההשקה עם הלקוח והתנהלות מותג בהתאם

רוצה לשמוע עוד על מיתוג, או לקבל הצעת מחיר מותאמת לצרכי המותג שלך?

צור קשר עכשיו