כתבה במוסף פירמה בגלובס על “מותגים אותנטיים” – מציגים בה שני סיפורי הצלחה שמיתגנו – ממלכת החלבה ובאשר פרומאז’רי – לקוחותינו האלופים משוק מחנה יהודה.
מצורפת הכתבה המקוצרת כפי שהופיעה באתר גלובס.
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000931263#fromelement=hp_firstarticle

לינק לדף המיתוג של באשר פרומאז’רי באתר שלנו: http://82.80.209.14/~saybrand/%D7%9E%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%92/%D7%9E%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%92-%D7%A8%D7%A9%D7%AA-%D7%97%D7%A0%D7%95%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%90%D7%A9%D7%A8-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%A8%D7%99/

לינק לדף המיתוג של ממלכת החלבה