מלכתחילה היה ברור שקהלי היעד שלנו הם גם הוטרינרים וגם בעלי חיות המחמד. ושאנו צריכים לתת כלים לווטרינר למכור את המוצר (היקר בכמה מאות דולרים) לבעלי הכלבים. סקר קצר שערכנו אישש את הנחת היסוד שלנו – בין בעלים לכלביהם שוררת מערכת יחסים חמה ואוהבת.

כך עלתה שורת האסטרטגיה שהכתיבה את ה-Look & Feel של המיתוג כולו – "חיית המחמד שלך היא בן משפחה". לצערנו לא ברור אם היית יוצא מגדרך להציל חיה, אבל בשביל בן משפחה תעשה הכל, תשלם כל סכום ולא תחסוך מאמצים כדי להציל את חייו או להשיב לו את בריאותו.

החברה כיום נסחרת בשוק העולמי בהצלחה מרובה.

לפני מספר שנים פנתה אלינו חברת סטארט אפ ביוטכנולוגית בשם Regenecure שמפתחת שתלים סינטטיים המשמשים להאצת גידול בעצמות עם חוסר כתוצאה משבר או ריסוק. עשינו להם תהליך מיתוג ומאז נוצר קשר אמיץ ועמוק. המשכנו לטפל להם בכל חומרי התקשורת השיווקית ובמקביל הם המשיכו בשיפור הטכנולוגיה. המוצר נוסה על בעלי חיים והוכתר כהצלחה. כלבים עם שברים חמורים, ללא סיכויי החלמה שבו לרוץ לצידי בעליהם ופתאום הבינו בחברה שאפשר לפנות עם המוצר המהפכני גם לשוק הווטרינארי.

מיד התגייסנו למשימה, כתבנו יחד עם הלקוח אסטרטגיה והבנו שאסור לפנות עם אותו מוצר גם לאנשים וגם לחיות... זה יכול ליצור 'קניבליזציה' במותג האם. אז איזה תדמית ניצור לתת המותג החדש?

[en:]here go the text