מיתוג ממלכת החלבה


כשמה כן היא. הממלכה של השוק. ורוני (הבחור שמסתובב עם כתר ומחלק טעימות) הוא המלך.

שוק מחנה יהודה הוא ההשראה לשפה הגרפית של ממלכת החלבה. שלטי המבצעים בעבודת יד, הטיפוסים, הצעקות, המשפטים המצחיקים שמנסים למשוך תשומת לב מאלפי הקונים, הגימיקים בהם משתמשים בעלי הבסטות כדי שתעצור ותטעם ואולי אף תקנה.. כל אלה וכמובן איכות החלבה הבלתי מתפשרת, הבריאה והטעימה כל כך שמשו אותנו ביצירת המיתוג לממלכת החלבה.

גם הפעם גדי גרנות ייעץ לרישות עסקי והזכיינים כבר עומדים בתור. הסניף השני כבר נפתח בתוך השוק ועיצוב הפנים שלו נעשה ע"י האדריכל מיקי הייבלום שחבר אלינו וזרם עם החוויה שיצרנו. הסניף השלישי אוטוטו נפתח במתחם שרונה היוקרתי בתל אביב. ממשיכים ללוות לראות לאן יתפתח (-;