מיתוג חברת הובלות


BetterMove
לאחר כתיבת אסטרטגיית מותג לפרויקט עלו שתי תובנות:
הראשונה: שלהעביר דירה זה הרבה יותר מורכב מלהעביר ארגזים ממקום למקום. זה ממש להעביר זיכרונות ורגשות. הסיסמא שיצרנו עבורם היא A moving experience זה גם להעביר וגם לרגש.
שנייה: שלקוחות החברה מחפשים מישהו שאפשר לסמוך עליו ושייתן להם שקט נפשי לאורך המעבר המתיש לעיתים, דבר שהוביל להגיון שמאחורי הלוגו וי של To Do List + עגלת הובלות.
פשוט, זכיר, מדויק...

בחרנו בכוונה את הצבע האדום לאחד מצבעי המותג (זהו הצבע של שני השחקנים הראשיים בשוק הניו יורקי – Moshe's  ו-Flat Rate) כדי להדגיש שאנחנו לא מתכוונים להיות בשוליים אלה לנגוס כמוהם בתפוח הגדול.
החבר'ה מ Better Move הגיעו אלינו דרך האינטרנט. לא נפגשנו פיזית מעולם. כל העבודה נעשתה דרך מיילים ודרך שיחות סקייפ. הראנו להם רק סקיצה אחת ברמת גימור גבוהה וחוץ מתיקוני צבע וניואנסים קלים הם קיבלו את הצעת המיתוג בשלמותה. כיף לעבוד עם לקוחות בשלים שנותנים לך לעשות את העבודה. כן ירבו. (-;